Friday 1 November 2019

BBM3410Satu2019: FOTOGRAFI 6 (FLAT LAY INDIVIDU)

Assalamualaikum semua...
Cerita suka duka ku sepanjang cuti midsem adalah tugasan food plating..Bahagian suka tu bila dapat makan sedap-sedap..Tapi bahagian dukanya bila ko kena ambil gambar..bukan 1 jenis..tp 4 jenis atau cara bergambar kena ambil..Orang ambik gambar normal..tak kan tgk pelik..tapi bila aku ambik gambar abnormal orang tengok aku pelik...hahahah..abnormal sebab gigih panjat kerusi semata-mata nak ambik gambar flat lay..tabah dan redho itu perlu bila buat tugasan kali ni..

Aku harap korang suka lar tengok hasil gambar aku..boleh like and subscribe😉😉

Jangan lupa tengok tau



No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: NAMA TEMPAT BAGI SETIAP PENGGAMBARAN VIDEO

Assalamualaikum semua, kalua korang nak tahu sepanjang aku dan ahli kumpulan aku membuat penggambaran atau shoot gambar, banyak tempat mena...