Monday 16 December 2019

BBM3410Satu2019: KALENDAR

Assalamualaikum semua sahabat blogku.. kalua korang nak tahu tugasan terakhir untuk kelas amali aku kena buat calendar untuk tahun 2020. Ya Allah, bagi aku buat calendar ni sangat-sangat lar mencabar sebab aku jenis yang tak tahu sangat nak edit calendar menggunakan Adobe Photoshop. Sampai satu tahap aku tak tidur disebabkan ingin menyiapkan kalendar tersebut. Tetapi Alhamdulilah berkat tunjur ajar daripada tutor kami iaitu En Akmal dan rakan-rakan aku berjaya menyiapkan calendar aku sendiri. 



MUKA DEPAN



JANUARI



FEBRUARI



MAC




APRIL



MEI



JUN



JULAI 



OGOS 



SEPTEMBER



OKTOBER



NOVEMBER



DISEMBER

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: NAMA TEMPAT BAGI SETIAP PENGGAMBARAN VIDEO

Assalamualaikum semua, kalua korang nak tahu sepanjang aku dan ahli kumpulan aku membuat penggambaran atau shoot gambar, banyak tempat mena...