Sunday 15 December 2019

BBM3410SATU: INSTAGRAM MINGGU SATU

Assalamualaikum semua, minggu pertama kuliah aku telah diberikan tugasan untuk memuat naik gambar di dalam Instagram aku. tugasan tersebut ialah aku perlu memuat naik satu gambar candid dengan menggunakan caption yang menarik. Gambar di bawah adalah hasilnya, dan aku sendiri konfius cukup candid kah gambar yang aku pilih...





saya akan paparkan bukti yang ramai suka gambar saya di atas termasuk Prof Normaliza sendiri.. Terima kasih Prof like gambar saya..hehehe




Bukti Prof like gambar saya


kawan-kawan saya yang llike gambar saya

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: NAMA TEMPAT BAGI SETIAP PENGGAMBARAN VIDEO

Assalamualaikum semua, kalua korang nak tahu sepanjang aku dan ahli kumpulan aku membuat penggambaran atau shoot gambar, banyak tempat mena...