Sunday 15 December 2019

BBM3410SATU: MINGGU 3 KELAS ATAS TALIAN

Assalamualaikum semua.. Baiklah minggu ke-3 kelas multimedia, Prof telah berikan 2 tugasan atas talian. Sebenarnya kalau diikutkan kelas tiada pada hari tersebut disebabkan jerebu tak silap aku tapi tapi tapi kerja tetap ada...Dan yang paling aku kena redho adalah kerja tersebut perlu hantar on time. Bak kata Prof hidupp kena redho, jadinya aku pun siapkan kerja yang diberikan sebabnya telah diberi amaran bahawa hantar lambat potong markah..hehehhe


1) Sinopsis cerita sosial yang bertajuk Nenek dan Datuk serta menyenaraikan jenis-jenis multimedia






2) Membuat ulasan mengenai 'Etika Penulisan Blog'




Gambar di bawah menunjukkan bukti Prof dan kawan-kawan saya like gambar saya









No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: NAMA TEMPAT BAGI SETIAP PENGGAMBARAN VIDEO

Assalamualaikum semua, kalua korang nak tahu sepanjang aku dan ahli kumpulan aku membuat penggambaran atau shoot gambar, banyak tempat mena...