Monday 16 December 2019

BBM3410Satu2019: BERBALAS KOMEN DI IG DR. ALIA

Asslamualaikum semua. Kalau awak semua nak tahu dekat UPM ni ada seorang anak Prof yang jadi pensyarah juga. Tapi beliau bukan Pensyarah di Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi lar, beliau tenaga pengajar di Fakulti Enggering. Orangnya cantik manis putih gebu. Nama anak prof ialah Alia. Aku suka tengok Instagram Dr Alia sebab gambar-gambar beliau tersusun cantic dan kemas. Dan aku pernah berazam nak buat gambar macam tu juga tapi tidak kesampaian lagi.hehhehe...Aku juga pernah komen di Instagram beliau...kalua nak tengok sila tengok gambar dibawah..heheh



No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: NAMA TEMPAT BAGI SETIAP PENGGAMBARAN VIDEO

Assalamualaikum semua, kalua korang nak tahu sepanjang aku dan ahli kumpulan aku membuat penggambaran atau shoot gambar, banyak tempat mena...