Sunday 15 December 2019

BBM3410SATU2019 : MEMPERKENALKAN AKAUN YOUTUBE PROF NORMALIZA

Assalamualaikum semua, penulisan aku kali ini aku akan share dengan korang bahawa Prof Normaliza mempunyai akaun Youtube beliau sendiri. Dalam akaun tersebut beliau telah berkongsi bermacam-macam aktiviti daan pengalaman beliau sendiri semasa beliau berada di luar neraga. Antaranya ialah negara Korea, Jepun dan sebagainya. kalau korang semua nak tahu, nak lihat sendiri apa aktiviti yang prof lakukan, jangan lupa subscribe channel beliau.Di bawah aku sertakan nama akaun prof.




No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: NAMA TEMPAT BAGI SETIAP PENGGAMBARAN VIDEO

Assalamualaikum semua, kalua korang nak tahu sepanjang aku dan ahli kumpulan aku membuat penggambaran atau shoot gambar, banyak tempat mena...