Saturday 14 December 2019

BBM3410SATU: VIDEO 9 (ONE SHOOT 3 LAYER)

    Assalamualaikum semua





Bagi tugasan kali ini, kami telah dikehendaki untuk membuat satu video yang diberi nama "one shoot 3 layer". Video ini telah dilakukan di sebuah sekolah di kajang. Suka duka kami dalam menyiapkan video ini, kami terpaksa shoot beberapa kali kerana ada sesetengahnya yang lambat masuk dan keluar dalam video tersebut. Tajuk lagu yang kami pilih ialah "siti  bilang cuti" yang dinyanyikan oleh Danial Zaini. Lagu ini sangat unik dan sangat seronok untuk didengar. Dalam video ini juga saya telah dijadikan sebagai watak Utama iaitu "siti". Lagu ini mengisahkan tentang siti yang bekerja sebagai 'nurse' dan yang ingin minta cuti disebabkan ingin keluar dengan teman lelakinya. Momen yang menggembirakan saya adalah apabila video ini ditayangkan didalam kelas, Prof Dr Normaliza telah memuji lakonan saya iaitu beliau memuji saya pandai berlakon. 

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: NAMA TEMPAT BAGI SETIAP PENGGAMBARAN VIDEO

Assalamualaikum semua, kalua korang nak tahu sepanjang aku dan ahli kumpulan aku membuat penggambaran atau shoot gambar, banyak tempat mena...