Sunday 15 December 2019

BBM3410Satu2019: KELAS AMALI MINGGU 9

Assalamualaikum semua… Dalam kelas amali hari ini kami telah diberikan dua tugasan iaitu mencipta kata-kata beserta maksudnya dan membuat ringkasan 'Taksonomi dan Pendekatan Strategi Komunikasi'. Kedua-dua tuagasan tersebut saya telah upload di dalam akaun facebook saya.


1) Mencipta kata-kata beserta maksudnya




Saya berharap kata-kata tersebut memberi manfaat kepada anda semua. Saya juga berharap kata-kata tersebut juga dapat membangkitkan semangat yang positif dalam diri anda yang membacanya.




2) Membuat Ringkasan 'Taksonomi dan Pendekatan Strategi Komunikasi'




Gambar di atas menunjukkan ringkasan yang telah saya buat mengenai 'Taksonomi dan Pendekatan Strategi Komunikasi'




No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: NAMA TEMPAT BAGI SETIAP PENGGAMBARAN VIDEO

Assalamualaikum semua, kalua korang nak tahu sepanjang aku dan ahli kumpulan aku membuat penggambaran atau shoot gambar, banyak tempat mena...