Monday 16 December 2019

BBM3410SATU2019: MINGGU 10 INSTAGRAM SATU DAN DUA

Assalamualaikum semua, untuk minggu 10 ni aku kena muat naik dua gambar di instagram, facebook dan twitter. Dua gambar tu mestilah berkaitan dengan emosi yang menggambarkan KELEGAAN dan KEGEMBIRAAN. Dua-dua gambar tersebut mestilah disertakan dengan caption yang menarik...jadi jom tengok gambar yang aku muat naik.hehehhe







1) KELEGAAN


INSTAGRAM




BUKTI PROF KOMEN




BUKTI PROF LIKE GAMBAR AKU



FACEBOOK





2) KEGEMBIRAAN



INSTAGRAM



BUKTI PROF KOMEN



BUKTI PROF LIKE GAMBAR AKU



FACEBOOK






KELEGAAN DAN KEGEMBIRAAN

TWITTER







No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: NAMA TEMPAT BAGI SETIAP PENGGAMBARAN VIDEO

Assalamualaikum semua, kalua korang nak tahu sepanjang aku dan ahli kumpulan aku membuat penggambaran atau shoot gambar, banyak tempat mena...