Friday 6 December 2019

BBM3410SATU: VIDEO 7 (ONE SHOT)

Assalamualaikum semua





Pura-pura bujang nyanyian Baby Shima. Untuk video kali ini, kami dikehendaki untuk menghasilkan video one shot. Oleh itu, kami telah bersepakat untuk memilih lagu ini. sepanjang kami rakam video ni, ada banyak kejadian-kejadian lucu yang terjadi. Antaranya ialah kebanyakkan ahli kumpulan kami memang kayu sebab tidak pandai menari termasuklah aku sendiri. Sampai satu ketika aku give up sebab aku tak dapat nak follow step by step yang ketua tarian kami ajar. Tapi disebabkan sokongan rakan-rakan sekumpulan aku, dengan gigihnya aku belajar slow-slow untuk ikut step-step tersebut. Dan aku sangat berbangga dengan kumpulan aku disebabkan kami Berjaya menari dengan baik walaupun kami berlatih tak sampai dalam masa 24 jam. Aku juga sangat berbangga dengan aku sendiri sebab mampu menari dengan baik. 

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU: NAMA TEMPAT BAGI SETIAP PENGGAMBARAN VIDEO

Assalamualaikum semua, kalua korang nak tahu sepanjang aku dan ahli kumpulan aku membuat penggambaran atau shoot gambar, banyak tempat mena...